Sidor

onsdag 20 juni 2012

tråkig rubrik ...

Då sover lilleman sen några minuter tillbaka, idag var han trött så det gick fort att somna idag. Kanske var den lilla busstunden med Felicia förut som gjorde susen. Skönt för mamma som idag haft en okej dag tills jag öppnade brev från FK, som vanligt sjönk humöret men så är det väl antar jag.

Nu är S på träning eftersom de flyttade sin träning från igår. Skönt ändå att slippa diskutera och krångla runt vem som ska träna vilken dag och så vidare. Får  väl se hur vi gör imorgon, om jag vill/orkar träna eller om S ska få träna imorgo också.

Måste kontakta Larsson i alla fall så jag kan träna där två gånger nästa vecka. Denna veckan har inte blivit någon gång pga kommunikationsmissar och allt som varit. Men så kan det vara, får träna hårdare nästa gång istället. Måste tappa mer fett från kroppen, muskler är så mycket roligare.

Nu ska jag fortsätta titta på TV, inget bra just nu men skönt att bara vara lite själv ibland.

Hejhej!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar