Sidor

torsdag 30 augusti 2012

Uppdatering av vagn

Vill börja med att säga att vi vann våran första match för i år i söndags ÄNTLIGEN!!!

Så nu vidare till nästa, idag ska min lilla älskling få en ny vagn, eller ja. Vi har köpt en ny sulky till honom så man slipper släppa på den störa vagnen hela tiden. Mest var det inför resan men just nu känns det som att den kommer vara bra att ha med annars också, när man ska åka någonstans så slipper man packa in den stora vagen i bilen. Ååh jag år så spänd att få se den när S kommer hem från jobbet senare.

Imorgon blir det att provåka då vi ska in till Skövde och hälsa på, sälja en bok, köpa två par shorts och så träffa mina underbara vänner som jag inte träffat sen As dop. Blir så skillnad på vardag när de fortfarande pluggar, är partyprinsessor och inte har kommit lika långt i livet som jag gjort. MEn fy sjutton vad jag saknar dem, framförallt min lilla drake. Känns konstigt att inte ha träffat dem på så länge så ska bli kul även om de har fullt upp med intro och föreläsningar.

Nu ska jag äta innan jag hämtar min älskling från dagis. Idag har jag skrivit meritförteckning, uppdaterat CV och skickat in en jobbansökan. Hoppas på att man får jobb snart, har ju annars hittat ett helgjobb så länge. Arbeta med Mik skulle kunna bli riktigt kul.

Hej så länge!Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar