Sidor

tisdag 7 februari 2012

Förkylnings*******

Sitter här och är dålig igen, eller ja. Jag började ju bli frisk men nu har det blivit sämre igen och jag har verkligen itne tid att vara sjuk just nu. Jag har ett examensarbete att göra, jag har en uppgift att komplettera och jag har uppgifter att göra i ped. proc. kursen. Dessutom har jag inte kunnat träna på tre veckor och på fredag har vi kval till Ulvahallencup och nästa helg har vi Möbelcupen. Jag MÅSTE bli frisk!

Idag är vi hemma jag och lillprinsen, har bara tagit det lugnt då jag mår som jag mår. Försökt att inte ha honom för nära heller då jag verkligen itne vill att han ska bli sjuk igen. Jobbigt att inte kunna mysa med honom bara då det verkligen är bland det mest underbara som finns.

Jag har förresten börjat skriva på min graviditetsberättelse så första delen kommer nog imorgon.

Hoppas alla har haft en bra start på veckan!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar