Sidor

tisdag 21 februari 2012

Tisdag ser jag mig omkring ...

Sitter hemma hos mor och far och kom på att jag inte skrivit här på länge. Blir inget långt inlägg nu heller men kan informera om att jag faktiskt jobbar på mitt första graviditetsinlägg. Det är under bearbetning och kommer upp så snart jag känner mig klar med del 1.

Tände upp i mammas och pappas vedspis för ett rba tag sen men itne känner jag mig varmare för det, sitter här och fryser under täcket. Lilleman sover gott i sin vagn han har här och jag hoppas han sover en stund till för det behöver han. Är krångligt med allt nu när han är sjuk igen, han har legat hela helgen och allt krånglar. Mat, sömn, lek, blöjbyte - you name it!

Idag har vi skickat iväg älskade S tillsammans med min äldsta bror på hockey, Djurgården - Färjestad står på schemat. Får kika på TV sen och se om jag kan se dem. S fick det i födelsedagspresent förra året och Micke fick det i julklapp av mig. Hoppas dom blir nöjda hur matchen än slutar.
Nu åter till skolarbetet så ska jag försöka skriva snart igen.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar