Sidor

torsdag 5 juli 2012

[smärta i finger]

Ett svullet och smärtande finger, två mål åt fel håll och en besviken Emma. Det var resultatet efter matchen igår, hmmm. Men så kan det vara, tråkigt att vi gör våra två sämsta matcher mot de två sämsta lagen i serien. Tråkigt också att få en så dålig domare som inte blåser för det fulla spelet de sysslade med igår. Knuffar i ryggen, sparkar på hälsenor, klättrande för att komma runt. Jag kan fortsätta med en hel del till, men så är det. Sätter vi inte våra målchanser vi har så blir det inte bättre. Kul att Challe och Hanna gick in i denna matchen och var de två bäst kämpande på planen dock. Challe gjorde vårt enda mål och Hanna blve matchens lirare.

Nu till annat, lånade litteratur till mitt arbete i fredags så nu ska det bli gjort. Om jag bara kan komma igång när jag får tid till det. Lilleman är hyperaktiv just nu och det är svårt att göra något vettigt med honom hemma, får försöka passa på när Stefan är ledig. Kanske sitta ute på sjön och läsa, det vore gött.

Nu tar jag mitt onda finger och busar lite med mister Skriker-jag-så-får-jag-uppmärksamhet!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar