Sidor

onsdag 4 april 2012

Föräldraledig

Sitter nu i soffan efter den första dagen på över fem veckor som jag varit helt ledig från praktik och annat. Idag har jag bara varit tillsammans med min lilla prins, helt underbart att få en heldag med honom igen efter så lång tid. En av S gamla kompisar blev pappa igen förra veckan och tankarna går tillbaka till när A var nyfödd. Vad man kan älska en liten varelse så mycket från början och sen abra älska mer och mer ju längre tiden går. Helt underbart!

Passar på att skriva GRATTIS till P och E som blev föräldrar igen förra veckan. Grattis till lilla Signe! Hoppas att vi kan ses någon gång framöver!

Nu ska jag fortsätta på min graviditetsberättelse så jag kan lägga upp den snart. Vet inte om någon läser men skriver i alla fall.

Kramar på er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar