Sidor

fredag 27 april 2012

Fredag den 13. Inte?! känns så..

Nu är allt bara för mycket, allt går till en gräns men när gränsen är nådd så finns det inget man orkar längre. Gränsen som är nådd nu är att bo s nära alla i familjen, jag orkar inte med det längre. Lillebror som beter sig som en feg jävla liten barnrumpa och lillasyster som kommer med "överraskningar" som jag inte ens kan glädjas åt utan just nu bara känner att det känns konstigt och att det är alldeles fel i tiden och att hon inte är tillräckligt mogen än alls. Ååååh vad jag vill flytta härifrån och bara komma hem ibland, det är klart att det sklle vara jobbigt också, men itne jobbigt på samma sätt och verkligen inte på den här nivån av jobbigt. Jag hatar det här just nu, känns hemskt att säga men så är det.
Ska titta på fotboll snart, inte ens det ser jag fram emot, känner för att skita i all fotboll för egen del också, inte ens kul längre och framförallt inte nu. Detta blev ett jävligt negativt inlägg men det skiter jag i för just nu känns allt bara hopplöst och åt helvete.....

Hoppas verkligen att alla andra har det bättre än jag!
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar