Sidor

onsdag 25 april 2012

Onsdagkväll

Gus vad dålig jag har varit på att uppdatera här nu igen, skärpning på mig. Sitter nu och tittat på CL, spännande match som går mot förlängning.

I övrigt har vi haft en bra dag idag, lilleman har ju börjat äta min amt och jaghar äntligen haft ork att laga "min" mat till honom. Hittade två recept i Vi Föräldrar som jag använde mig av, luktade fantastiskt och smakade bra. Hoppas bara att lilleman tycker samma som jag.

Igår frågade Larsson om jag kan tänka mig att bli hennes projekt som PT, hon gick en intensivutbildning och har haft många som provtränat men inte fortsatt. Självklart kan jag tänka mig det då det betyder att jag kan få arbeta upp min kropp igen, kanske bli av med mina kärlekshandtag lite och så mina sista gravkilon på magen som kanske kan bil muskler istället. Jag ska bli fit!

Jobbar nu också på att blir färdig med min hemtenta för att sedan bara ha examensarbetet kvar på min utbildning. Det känns segt just nu då jag aldrig kommer igång riktigt men samtidigt är det så skönt att veta att det bara är ett arbete(dock stooort) kvar tills jag är färdig förskollärare och kan börja jobba. Först hoppas vi ju i och för sig på en dagisplats till A men det ska nog lösa sig det också.

Nu titta på förlängningen av matchen jag pratade om ovan. Heja Bayern!

Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar