Sidor

fredag 18 maj 2012

Bittersweet soccer ...

Sitter nu ensam hemma framför TVn med datorn i knät. Egentligen är jag ju inte ensam men lilleman ligger och sover så i soffan är jag ensam. S är på lite lagpartaj eller vad man ska kalla det, bowling, käk och öl på O'learys. Tror det är bra för deras lag med tanke på hur de första fyra matcherna slutat, framförallt den sista matchen där dom gjorde Moholm betydligt bättre än dom är.

Vi spelade match igår och hade inga marginaler på våran sida. Framförallt så hade vi inte domaren på våran sida, en domare ska ge och ta lika mycket åt båda håll men det gjorde verkligen inte gårdagens domare. Jag var vansinnig och fokuserade alldeles för mycket på domaren när Linnéa blev utvisad och i efterhand var det dumt men så dålig får man inte vara. Och ska man vara så dålig så ska man vara lika dålig åt båda hållen, inte bara ge hemmalaget fördelar HELA TIDEN!!!

Menmen, nu laddar vi för match på söndag istället. Möta ännu ett lag vi aldrig mött förr men det är ganska roligt ändå, bara vi slipper förlora när vi spelar borta för det blir så lång resa hem.

Nu ska jag fortsätta titta på Let's dance i min ensamhet, väntar på BB eftersom jag missade det igår när Sverige körde ut sig själva är VM.

Hoppas alla har en trevlig kväll och får en trevlig kväll!
Kramar

1 kommentar:

  1. Saknar dig Emmapemma! Jag hoppas jag hinner se en match med er när jag är hemma nästa gång :) Ses snart! STOR KRAM! Sofi

    SvaraRadera