Sidor

onsdag 16 maj 2012

trött liten kille idag

Lika dålig som vanligt på att uppdatera här, är så svårt att komma igång tycker jag. Kanske ska börja skriva något varje dag så blir det en vana, men jag vill inte heller att det ska kännas som ett tvång de dagarna som jag verkligen inte kommer på något att skriva.
l090äoiööiöuå0_--.7ö0uu7   A ville vara med och skriva lite så självklart fick han vara det, vet inte riktigt vad han ville få fram men antagligen att han är jättetrött och skulle vilja komma upp till mamma och sova. Han får faktiskt sova sina små pauser hos mig i soffan, älskar de stunderna även om jag vet att han snart måste sova i sin säng även på dagarna.
Kanske skriver mer sen för nu är han megatrött och inte alls på bra humör.

Hoppas att alla får en bra dag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar