Sidor

onsdag 23 maj 2012

ídag - naglar och stress

Sitter här i soffan med vidöppna fönster. Solen skiner, det är varmt ute och jag är barnledig. Nu låter det som jag har världens jobbigaste barn men det har jag inte. Han är hur go som helst. Det är inte ens jag som bett om att få vara barnledig utan det var morbror M som kom och lånade lilleman för att åka till öppna förskolan med sin bästa kompis och hans son. Så nu sitter jag här ensam. Dock har jag mycket att göra och känner mig lite småstressad, men ville ändå skriva här lite snabbt.

Idag skriver jag CV, jag ska skriva tenta och jag ska kolla över mitt exarbete. Sen ska jag till söta Evelina och göra mina naglar för att vänja mig innan vi ska på underbara Bellas bröllop om några veckor. Ska bli hur underbart som helst och jag vet redan att jag kommer sitta där och snyfta i kyrkbänken. Vi har förresten köpt kläder till lilleman inför bröllopet, han ska vara så snygg så. Han är ju bara med i kyrkan men jag tycker det är lika kul att klä upp honom som det är att klä upp mig själv.

Nu ska jag dock fortsätta med mitt CV innan det blir mat för mig i min ensamhet. Lika bra att njuta av maten nu när man hinner utan att någon annan försöker ta tallriken från en.

Hoppas att alla har det toppenbra!Kramar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar