Sidor

onsdag 16 mars 2011

Hej bloggen!

Sådär då var det dags att försöka få igång den nya bloggen, blir bara ett kort inlägg idag dock för mår inte bra alls. Illamåendet har tyvärr vänt tillbaka åt fel håll och jag har gått tillbaka till att kräkas flera gånger i veckan och även flera gånger per dag om det är riktigt illa.

I alla fall, här kommer ni få följa min vardag. En gravid 23-åring som studerar till förskollärare på högskolan i Skövde.

Min graviditet såhär långt har varit kantad av mysiga stunder, sparkar och buffar i magen och massa annat härligt men också mycket illamående, foglossningar och sjukhusbesök med drop. Detta kan jag dock stå ut med så länge vårt barn må bra.

Nu ska jag lägga mig i soffan en liten stund med min sambo <3 och ganska snart blir det sängen för att sova och förhoppningsvis bli av med illamåendet så jag kan gå till skolan imorn. Nästa gång kommer ett längre inlägg med tankar och liknande.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar