Sidor

tisdag 29 mars 2011

Tisdag och illamående

Sitter hemma framför TVn och har precis bokat klipptid hos Marika för imorn, ska bli skönt att få ordning lite på det igen nu när det börjar bli långt och slitet.

Fick stanna hemma från VFU idag, huvudvärk, illamående och allt kliande som inte ger med sig. Ska till BM på torsdag, blir att träffa den nya då eftersom den vi började med själv ska ha barn nu så. Men vi har fortfarande kvar Karin att prata med och det känns skönt, tror det är bra för oss båda. I alla fall så får jag prata med BM på torsdag om allt kliande, foglossningar och sådär, orkar inte med allt riktigt just nu för det blir så himla mycket och för Stefans skulle borde jag få ordning på det. Börjar gråta alldeles för lätt nu för tiden när jag får panik över kliandet eller det gör för ont i ryggen eller något annat av allt.

I vilket fall så är det inte ens halva tiden kvar nu, ca 3,5 månad tills BF. Jag tycker det känns länge med tanke på att jag växer men Stefan tycker itne det är så länge. Tänk vad olika man kan uppfatta tiden.

Ikväll ska jag träna lite för första gången på väldigt länge, går ut på gräs ordentligt denna veckan även om det bara är på ytan men. Ska bli gött att få vara med lite igen, ska träna Malla också lite lätt så vi kommer igång med målvaktsträningen.

Nu ska jag hänga upp tvätten, ta en dusch och göra mig klar för att åka in och möta älsklingen så vi kan handla ordentligt och även köpe present till Malene som fyller år idag :)

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar