Sidor

fredag 18 mars 2011

Städa städa varje fredag ..

Ja då är det fredag och vi har inga föreläsningar eller så denna dagen, istället är jag hemma och grejar innan jag ska in till mina Trasor och öva lite. Blir bara en kort övning för mig dock då jag, älskling och min mor och far ska in och titta på Erica och resten av gänget i RENT.

Måste bara visa vad jag hittade för grejer till mig igår, hittade även ett lite mysigt startpaket till sprattel som dock ligger i magen ett tag till.

Har insett att jag behöver en bikini i rätt storlek för brösten som växt massor så hittade denna fina till mig



Startpaketet fanns i pojk- och flickmodell. Jag tycker dock bättre om "pojkmodellen"
för den kändes mer neutral och inte alls lika skrikig som "flickmodellen".
Vad tycker du?
Hur kommer du tänka med ditt barn när det gäller färger och mönster på kläder?

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka bussen in till Skövde, känns inte jättelockande med det här vädret men det får man väl ta.

Hejdå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar