Sidor

tisdag 12 april 2011

long time no see

Längesen jag skrev nu men det har varit fullt upp med både tråkiga och roliga saker så bloggen har fått vila lite. Jag har varit på begravning för min gudpappa, vi har varit på MVC och träffat vår nya barnmorska och lyssnat på bebisens hjärtljud, jag har varit på läger med mitt lag och så vidare.

Just nu sitter jag här och försöker opponera ett arbete inför imorgon, sladden till vår bärbara dator vill inte vara med längre så har haft fullt sjå med att få hem ett konverteringsprogram till den stationära istället för att kunna läsa och fixa det. Så nu med hjälp av mamma kan jag äntligen läsa och opponera, bara hoppas på att jag får opponera imorn även om jag itne lämnat in något material än.

S har varit iväg och tränat hela kvällen, jag skulle också varit iväg på träning men mådde inte bra förut så sov ett tag innan jag fixade pannkakssmet och satte mig här. Nu ska jag fortsätta med arbetet innan vi ska käka lite, sen blir det troligtvis BB på tv innan jag ska sova.

Skriver mer imorgon eller på torsdag!
So long!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar