Sidor

onsdag 20 april 2011

Sol och ont på schemat

Idag har jag varit iväg och övat inför söndag då jag ska sjunga på dop, gick sådär att öva då jag hostat hela natten på grund av allt pollen. Menmen, det ska bli bättre innan söndag så det kör vi på. Fick även frågan om jag ville sjunga på valborgsmässoafton och då jag inte var uppbokad på något så kör vi på det också.

Sitter nu hemma och har ont överallt känns det som, tränade igår och man känner ju att de där 11 extrakilona påverkar mer än man tror. Mina ljumskar är helt slut, magen har träningsvärk och så vidare, det som är positivt med att träna är dock att foglossningarna inte känns av lika mycket.
Men vad jag saknar att inte kunna vara med på träningarna fullt ut, seriepremiär på måndag och för första gången på flera år ska jag stå brevid och kolla, det känns hur konstigt som helst. Dock är det inte så långt kvar tills det kikar ut en liten och efter det kan jag börja träna och spela matcher så fort kroppen är redo, kommer dock inte orka något från början men bara att hänga i.

Orkar inte skriva mer nu, ska lägga mig i soffan och "njuta" av alla sparkar som känns som knivar i revbenen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar