Sidor

tisdag 26 april 2011

Påsk BM Fotboll

Då sitter man här igen efter påsk, troligtvis ännu något kilo tyngre. Har ändå inte blivit så mycket påskmat och sånt där men destomer godis och onyttigt, men det tycker jag vi varit värda.
Vi har i helgen förutom att besökt massa människor tagit tag i vår trädgård, jag har klippt gräs och S har grävt upp ett nytt land till oss där vi ska plantera massa gott som jordgubbar, smultron, rabarber m.m.

Idag har jag varit hos barnmorskan, ensam för första gången vilket kändes konstigt. Lyssnade på hjärtljuden, mätte magen, tog blodtrycket och lämnade urinprov, helt utan min älskling. Men allt var i vilket fall bra, så nu behöver jag inte oroa mig för att jag slog magen i styret igår när jag cyklade och kedjan hoppade av.

Nu kommer snart älskling hem och då blir det att sitta i soffan medan han skriver ut saker till sin skattedeklaration, sen blir det lite mys innan vi ska ner till Skogsbo båda två, mycket fotboll nu när serierna dragit igång. Men vi älskar det lika mycket båda två så på det sättet är det inga problem för framtiden. Ska få träffa Malla och se hur hon mår efter gårdagens besök på KSS, dock så var inget brutet vilket är en himla tur och väldigt skönt, blev dock ett par stygn i fingret som sprack.

Nu till soffan och min Mama gravidbibel jag köpte idag.
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar