Sidor

fredag 20 januari 2012

Fredag och helg

Sitter hemma hos mor och far och tittar på när Micke och Gabriel spelar innebandy, lilleman sitter i knät på Fia och kikar han också. Tänkte tanken lite snabbt att gud vad skönt det ska bli med helg, sen kom jag på att S jobbar hela helgen. Inte riktigt lika roligt men så är det. Vi har en del att göra denna helgen så den kommer väl gå fort ändå.

Ikväll blir det lite familjemys där vi bjudit in S kompis A som var hemma förra fredagen också, lite god mat och På spåret. Imorgon är det först träning och sen två kalas efter varandra. Småsyskonen fyllde år i måndags så dit ska jag och lilleman eftersom S jobbar. När han sen slutat jobba kommer han hem och gör sig i ordning för då ska vi iväg och fira Anna som både fyllt år och tagit sin lärarexamen. På slndag ska vi vara med på babysimmet för första gången. Ska bli roligt då lilleman älskar att bada både i baljan och bassängen. S jobbar som sagt även söndag så jag får åka själv men kanske kan få med mig någon annan.

Nu ska jag mysa med min lille prins innan det blir mat. Lasagne, GOTT!!

Ha en toppen helg allesammans!Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar