Sidor

måndag 23 januari 2012

Sjukstuga

Skulle varit i skolan idag men ligger hemma i soffan med en återigen febrig liten kille, tog tempen igår kväll då han hade varit feberfri nästan ett dygn. Då hade han ingen feber vilket betydde att jag skulle kunna gå till skolan även om jag själv kände mig lite krasslig. Men nu på morgonen var han som sagt febrig, dock var han inte ensam om det. Min hals skriker smärta, min näsa bara rinner och febern är också med på ett hörn.

Imorgon tänker jag dock vara frisk då jag ska med min mor till Aqua Vitalis på arenan för att ha det jäkligt gött bara, ska bli skönt att få rå om sig själv lite nu när vi haft sjukstuga hemma.

Just nu saknar jag min sambo, älskar honom enormt mycket även om jag gnäller massa ibland.

Nu ska jag fixa mat till prinsen som ligger och grejer med mina fötter, bättre med mat än mammas fötter tycker jag.

Hoppas alla får en toppenvecka!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar