Sidor

tisdag 24 januari 2012

Tisdag, sömn och städ

Då ligger vi här i soffan igen, jag och min lilla prins. Idag har varit en lugn dag då vi imorgon ska till Skövde, jag till skolan och han till sin barnvakt (min bror). Jag har fått sova inatt då S tog honom utan att jag ens bett om det, underbara människa! Sen i morse gick jag upp och gjorde lilleman iordning, så tog S med honom när han åkte och hämtade bilar. Mycket bra tanke av oss då lilleman sover så bra i bilen och inte sovit ordentligt sen han blev sjuk.

När de åkte gick jag och lade mig för några extra timmar sömn, gick upp igen och började röja. Vad mycket enklare det är att göra det när man är ensam, dessutom sätter man mycket mer fart när man vet att man är tidsbegränsad. Fick idag ordning i hallen och i vardagsrummet med byte av gardiner, lampor och allt. Sen kom plutt hem i några timmar innan hans farfar kom och hämtade honom för att möta upp pappsen S vid sjukhuset, dags för läkarbesök på BVC där allt gick jättebra vad jag förstod. Nu kom han hem ganska nyss och vi myser i soffan som sagt. Men nu till köket då det är dags för middag för min lilla prins!

Hoppas att alla haft en bra dag såhär långt!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar