Sidor

måndag 9 januari 2012

Long time no see

Nu har jar inte skrivit här på jättelänge så tänkte jag kunde börja lite igen, skönt att skriva lite på dagarna även om ingen läser.

Sen jag skrev sist har det hänt väldigt mycket, framförallt har vi fått en liten kille som gjort mitt liv till något så mycket bättre. Kan knappt komma ihåg hur livet såg ut innan vi fick våran guldklimp. Jag har tänkt att jag ska skriva lite om tiden innan förlossningen, om själva förlossningen, tiden efter förlossningen och om våran vardag. Allting kommer efter hand när jag behöver koppla av från skola och annat jag har för mig.

Bjuder som start på en bild av vår älskade prins och mig när vi myser i soffan medan S tränar fotboll.


Hoppas ni ska tycka det är trevligt att läsa om oss!Kramar från Tidavad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar