Sidor

lördag 28 januari 2012

Helgen är här

Slog på TVn och hittade lite skidskytte, skönt att sitta i soffan och bara softa lite. Vaknade i morse av att lilleman låg och pratade i sin säng så då fick han komma upp till våran säng och mysa istället. Sen fick han gröt innan det var dags för morgonbajen. När han väl ätit passade jag på att täda i köket som var en enda röra, hängde även upp lillemans kläder som var tvättade.

Tänkte passa på i det här inlägget att skriva grattis till mina och Stefans närmsta vänner som fick en lite kille i onsdags, självklart grattis då också till M som blev storebror :)

Jag tänkte att jag ska börja berätta lite om min graviditet och förlossning i veckan som kommer. Hade en ganska tuff graviditet med mycket illamående, ganska stor vikuppgång osv. Är det någon som läser och tycker det verkar intressant så kommentera gärna, finns det frågor så ställ gärna dem i kommentarer.

Nu ska jag kika lite kläder och se om man hittar något spännande. När S kommer från jobbet ska vi fira min mor på födelsedagen, ett år närmre 50.

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar