Sidor

fredag 13 januari 2012

Långt inlägg om veckan

Sitter här i fåtöljen och tittar när S och Andreas spelar Fifa12. Bjöd hit A på tacos till På spåret, sen blev det Poppers Pingviner, mycket mysig film det där, efter det blev det som sagt Fifa för de där två.
Min lilla prins ligger i sin säng och sover och då jag kom på att jag missat uppdatera här så fick det bli nu.

I tisdags när jag och lilleman varit ute och gått tog vi lite fina kort i snön på honom och oss. Kort kommer i slutet av inlägget, en suveränt glad kille var det som poseade för kameran.
I onsdags var vi hemma på förmiddagen, sen hälsade vi på Lena vid skolan, hämtade papper och hälsade på på dagis och efter det vart det en sväng till Malin och Lars. Sen det bästa på hela dagen, det var dags att bli hämtade av M och M för lite mys innan S och U kom hem från sina jobb. En mycket trevlig eftermiddag blev till kväll med god mat då vi blev bjudna på middag. Mys i soffan med en hickande liten filur i Ms mage innan vi åkte hem för att inta sängen.
Torsdag var för mig en pluggdag då jag hade en inlämning senast 17.00, arbetet gick ganska fort att få klart så vi käkade lite och tittade lite skidskytte innan vi åkte med mormor och F in till stan. Lämnade arbetet på högskolan, lämnade grejer hos M och T sen åkte vill till Elins Esplanad för att handla, blev en del grejer till prinsen när man ändå var där. Plus en del mat och annat som var bra att ha till hemmet.


Idag har vi varit och badat med mormor, en halvtimme i bassängen blev det innan jag tyckte att han var lite kall. Men roligt var det och han höll igång hela tiden, plaskade och sprattlade och skrattade och pratade. Köpte med oss mat hem och sen var det mys med mormor och morfar innan S kom och hämtade oss.



Såhär glad är man ute när det är fint väder!

Nu ska jag gå och sova, hoppas på en bättre natt nu än den
förra då det inte var så sammanhängande sömn.
Godnatt!
Kram till er alla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar